Friday, March 29, 2024
spot_imgspot_img

Top 5 This Week

spot_img

Related Posts

加拿大溫哥華生活費 (開支預算篇)

成日聽朋友講,來到溫哥華大失預算,冇諗過生活費咁貴,一家幾口幾萬蚊都唔夠用,今次小編就邀請了一個在溫哥華已「落腳」的三人小家庭,做了一個簡單訪問,比將要計劃來溫哥華的新朋友,有一個預算,知道本地生活環境係點樣:

受訪案例: 一家三口 (學簽+工簽)

本身有沒有物業在溫哥華?來到是計劃買樓還是租樓?

沒有物業,來到都是租樓,在Richmond和Burnaby區搵屋租,一般在加幣$2000-$2500可以租到,視乎你想搵CONDO還是TownHouse,這個價錢TownHouse都9成係所謂既「劏房」,但面積當然比香港大很多,一般都有600-800尺,如果是CONDO就可能會細,但地點會比較方面,適合沒有車人士。租約通常要比1個月按金同第1個月租金,有些業主可以不比租繼(大家明點解),有些Landlorder就要預比3個月租金。這裡很特別,有部分屋會包水,電,媒,暖氣,或上網都包埋,如果唔包,生活開支大概$200~300左右

講開車,你們有沒有買車呢?

最開始還未Settle Down,選擇了租車,有許多公司都可以用國際牌,價錢不算太貴,最貴是保險,因為外國人必須買保險,總預算每天加幣$50,已經可以租一架SUV,短期內可解決問題。長遠還是要買車,你可以選擇二手或新車,二手車選一些有信譽的Dealer,一般都會做好Checking先比你,幫你安排好保險,價錢大概幾千加幣到幾萬加幣都有,很多選擇,如果想買新車,可以直接去Richmond AUTO Mall,應有盡有,入門級SUV大概$30000加幣有交易。同樣道理,車保是比較貴,特別是你還沒有本地車牌,二手車預計一年車保在$2000-3000加幣左右,如果是新車,車保可以在$3800+年,視乎你買的型號,你住在那個地區等等(治安差的區,車保會再貴些),比起香港,台灣汽車保險是貴很多,所以要盡快考車,可大大降低車保價錢。

另外,在這邊大部分泊車都是免費,只要你跟足規定,沒有違規就可以,而你住的地方,通常都已包車位,或Street Parking,我地一個月的泊車錢是可以係$0,在香港駕駛基本上是不可能做到的事。

飲飲食食又點呢?有朋友話溫哥華出街食唔起,真係好貴?

Well,其實真係睇你點睇,確實,呢幾年物價真係升左好多,但一間中出街食飯還是可接受的,以Food Court做一個標準,例如你到MetroTown或Richmond Center大Food Court食,平均消費在加幣$18-20左右 (港幣$100-120左右),正正常常食一餐,但後來發現,其實在街邊絕大部分食店,無論是小店或中高階食店,價錢都是差不多!現在經常到路邊餐廳食日本野,韓國菜,有不少驚喜,一家三口埋單都是$40-50加幣,其實跟香港差不多!

當然,長遠大部分時間都在屋企煮食,一個星期去幾次COSTCO,WALMART,大統華,入貨,再煮,當然會節省更多。

咁一般生活開支,例如電話,娛樂,小朋友讀書,又係點架?

其實,又係睇你想點生活,LifeStyle每個家庭都好唔同,我地就比較簡單,得閒去下圖書館(這裡的圖書館真的非常好),去下公園,例如一些Adventure Park,全部都免費,免費不等於唔好,又唔洗同人迫,簡簡單單又享受了一日,冬天可以去滑雪,一次性消費,要買大褸,雪鞋,手套,帽等等,每人預算加幣$300-$400左右。

電話費絕對是比香港,台灣貴,在$30-$40左右,12GB-20GB,仲要有些台接收真的很差,例如FREEXXX,其他買電話,電腦,你去COSTCO或AMAZON訂,其實又係同香港差唔多,買部55寸電視,都係$400-$500加幣左右,好抵玩。傢私方面,最緊要有IKEA,基本上又係可以同香港差唔多,款仲多,通常可以在IKEA食埋午餐,HEA一日先走。

IKEA FOOD

小朋友讀書呢,視乎你用咩身份過來,大部分情況,PUBLIC SCHOOL是完全免費的,除非你要讀私校,就預千多蚊一個月,另外,你也可以去報興趣班,如公文式,畫班,游水,因人而異。

所以簡單總結,一個月三人家庭,大概總開支是多少呢?

以我們的情況,簡單生活,一星期出街4-5次食飯,大概$4000-$5000加幣左右。

*如果想分享你既家庭生活案例,歡迎電郵與我們編輯部聯絡:info@BcTour.org

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

20 + 2 =

Popular Articles