Saturday, April 27, 2024
spot_imgspot_img

Top 5 This Week

spot_img

Related Posts

從溫哥華到阿爾伯塔七天精彩之旅:極光、銀河與不可思議的自然奇景

剛完成了一個從溫哥華到阿爾伯塔的七天自駕遊,真的是一次難以忘懷的經歷。今次想同大家分享下唔可以錯過嘅活動同地點。

起點:溫哥華

一早就離開溫哥華,車內裝滿咗露營裝備、獨木舟用品同相機,首站係 Revelstoke,呢個小鎮係一個絕佳嘅山區入門點,俾咗我哋一個輕鬆嘅開始。第二天,我哋到達了 Yoho 國家公園,到達後,我哋係 Emerald Lake(翡翠湖)嘅邊緣設立咗營地,個湖嘅翠綠色水實在係好美,令人感到十分平靜。晚上,如果你運氣好,仲可以見到極光(Aurora Borealis)閃爍係夜空中,真係難以形容!

Emerald Lake in Yoho National Park in Alberta, Canada

Yoho 的探索

喺 Yoho,你一定要試吓獨木舟,Emerald Lake 嘅翠綠色水面喺陽光照射下閃閃發光,感覺真係好神奇。仲有,我哋行咗 Iceline Trail,係一條喺加拿大洛基山脈中非常壯觀嘅行山路線。

轉戰 Banff 國家公園

第四天,我哋到咗更加出名嘅 Banff 國家公園。除咗坐纜車上山頂,我哋仲去咗 Banff 嘅泉水浸浸溫泉。晚上,如果你鐘意,喺 Banff 鎮上仲有夜生活可以享受。Lake Louise 和 Moraine Lake 絕對係 Banff 嘅亮點。兩個湖嘅翠綠或寶藍色水真係令人嘆為觀止。我哋係 Moraine Lake 附近嘅營地度過咗一個寧靜嘅晚上。第六天,我哋透過 Icefields Parkway 前往 Jasper。沿途嘅景色簡直係令人屏息嘅美麗,好似 Peyto Lake 呢啲必到嘅站都絕對唔可以錯過。

Peyto Lake

結束於 Jasper 和 Maligne Lake

最後一站 Jasper,比 Banff 小啲,人哋都少啲,感覺更加親切。我哋喺 Maligne Lake 船遊,仲試過獨木舟。最後一晚,我哋又見到咗極光同銀河,真係一個完美嘅結局。整體嚟講,呢個七天嘅旅程係一個難以忘懷嘅經歷。從高山到湖泊,從極光到銀河,每一刻都充滿咗驚喜同埋美麗。如果你都計劃緊一個類似嘅旅程,希望我嘅分享可以俾到你啲靈感。

Maligne Lake

祝大家旅途愉快!🏕🛶🌌

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

6 − 1 =

Popular Articles